tisdag, maj 17, 2005

Nattankar

ibland är jag inte mej själv
ibland är det bra, ibland är det dåligt
oftast har jag inget val
jag följer med strömmen och rider på vågorna
jag har varit alla människor
men det är inte "jag" som har varit det
jag är bevandrad i sinnesstämmningar
jag känner vansinnet inifrån och ut
allt har sina lagar
normalitet är den tråkigaste formen av vansinne
jag vet inte var jag har varit
jag vill tillbaka
jag vill allting
jag vet ingenting
jag följer min intuition
jag talar med mej själv
du läser mej som en öppen bok på ett främmande språk
inget spelar nån roll
allt har sitt pris
jag har länge varit förlorad
man kan leva så
hur som helst är allt som det är
ständiga förvandlingar

3 Comments:

At maj 17, 2005, Anonymous Anonym said...

Vill säga något här men kan inte formulera. Så...tack för tankar!

 
At maj 20, 2005, Blogger Ingemar said...

Varsågod. Det kan komma mer av det slaget.

 
At maj 20, 2005, Anonymous Anonym said...

Bra idé! Och hoppas att många läser.

 

Skicka en kommentar

<< Home