onsdag, augusti 03, 2005

Ensidig kommunikation

Det har blivit ett litet uppehåll i mitt bloggande och jag tänker inte skriva så fasligt mycket just idag heller. Mer lär dock komma såsmåningom, lita på det. Sålänge tänkte jag ta upp en annan sak.

Jag har inga besöksuppgifter här på denna bloggen. Åtminstone har jag inte hittat några. Jag vet inte hur många besök jag har även om jag misstänker att de är lätträknade. Ni som råkar ha hamnat här, ni kan väl skriva en liten kommentar?

Spelar det någon roll hur många besök jag har? Ja, faktiskt. Det här är nätet, inte min byrålåda. Publicerar jag mej här så vore det kul om några läste det. Så sprid nyheten till alla du tror kan vara intresserade av att läsa den här bloggen. Och skicka mej ett uppmuntrande ord.

Och om du kommer hit för första gången så läs gärna de äldre inläggen i arkiven. De flesta går att läsa med behållning oavsett hur gamla de är.